ny dag igen då

ja, va ska man säga har nog inte hänt då mycket i mitt liv :p hahah
jobbade i da 10.30-18.30 så ja kommer drömma om tallrikar som jagar mej och säger att ja diskar för dåligt eller nåt hahah
Kim sa att ja skulle måsta skriva att vi har varit ut och lufta m BMW ida åsså med ;)
han är nog försöt ibland... (alltid)
sen till Sparhalle och titta om vi skulle hitta nåt bra till Markus men : nä!
usch tycker int om sånt här med fars dag och grejer.. har juh lixom ingen egen pappa,morfar eller farfar att grattulera alla har ryckts bort ur mitt liv. tur som är så ha ja juh Hasse =) som vi är 4 som delar på (: (hans riktiga barn Kim och Konny sen Jag och min syster Sanne ) men nnu blir det nog natt mack--> röka och sen sängen ska upp kl 6 imo börjar jobba 07.00 för er som undra ;P
Puss kram och nyp i rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0