Veckan

Måndag: hmm en dag ja kunde ha varit utan.. Till en början allt bra vi hade värmeljus över allt och bara tog det lungt... sen hade vi värme ljusen då.... HATAR dom.. JAG höll på bränder ner huset pga dom, Kim och ja skulle " bara" gå ut och röka sen när vi kommer in så står soffan i lågor.. så det var bara att leka brandsoldat här hemma det. och i ren panik så kastar ja upp fönstret och vips så gick fönster rutan sönder, då hade vi släckt elden så jag släppte ALLT jag hade i händerna och satt mej ner på köks golvet och grina.. Sen kom Snorre över och bar ut soffan med Kim. jag ringde till mamma som å kom ut till oss en sväng..

Tisdag: upp kl 07.00 ringde sjukhusköket och sa att ja kommer inte på jobb för att det hände en grej igår sen var det frrukost sen skura jag bokhyllornaa och nån försäkrings gubbe var hit och titta..sen städa lite mera sen in till stan en sväng var och pratade med Bengt om va som hände och resterande i köket...

Onsdag: städade enumera.... mamma var och hkälpte  till..

Torsdag:
Mamma o. Hasse var hit och vi fortsatte att städa.. sen konstatera vi att taket och tapeten i vardags rummet inte går att skura så de ska vi väl få nytt (: och så fick vi jul städat så det heter duga..

Fredag: var runt och titta på tapeter.. finns juh just inga typ 2929948 olika då ??? sen till Alis efter mat sen hem åt till Gölby en vända sen hem och så kom Macke, Nela och Sanna på kvälls kaffe dom åkte vi 01.15 sen blev det sängen.

Lördag: fortsatte me tapet tittningen sen till Gölby på kaffe nu sitter vi i vårt ner sotade vardags rum framför varsin dator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0